tisdag 20 februari 2018

Nej, inte igen

 Jag kände redan på planet ner till Bosnien i fredags att det var förkylning på gång. I natt slog den till ordentligt. Vaknade redan vid tre i natt av att näsan rann och att jag nös i sömnen. Huvudet är alldeles mosigt och näsan rinner. Extremt dålig timing som vanligt men det får bli en lugn förmiddag innan jag ska iväg på ett spännande lunchmöte och sedan hem till pappa en sväng.
Ikväll har vi gruppmöte med regiongruppen i Kungsör och vi får se hur det kommer att gå. Mår jag som nu är det antagligen bättre att jag är kvar hemma och kurerar mig inför morgondagens regionfullmäktige.
Riktigt skönt att äta frukost hemma igen efter en vecka på resande fot, sen kan jag avslöja att det som ser ut som kanel på min gröt råkade vara cayennpeppar...tur jag är förkyld...tyckte det smakade lite konstigt men gjorde inte upptäckten förrän halvvägs in i portionen.

Inga kommentarer: