onsdag 27 september 2017

Var tog tiden vägen

Jag skulle ju ha så ofantligt mycket extratiden den här veckan eftersom jag inte åkte till Island. Men, så blev det inte. Möte efter möte avlöser varandra och tiden räcker knappt till just nu. Hinner med en snabb lunchlåda framför datorn samtidigt som jag betar av morgonens mail och hunner med några saker på dagens att göra lista. Eftersom kollegorna kallar mina matlådor för snållådor så ger jag tillbaka genom att käka blodpudding dagen till ära och en underbar doft sprider sig in på folks arbetsrum, mooohaaaa.
Efter dagens votering kommer det nog bli en kväll på kontoret idag. Jag har en hel del saker som måste bli färdigt innan helgen. Ikväll är jag nämligen obokad (än så länge) och det är en perfekt tid att sitta i lugn och ro på kontoret.

Inga kommentarer: