måndag 21 augusti 2017

Full rulle igen

Nu börjar fulla dagen av möten och långa kvällar för att hinna ifatt allt som man inte hunnit under dagarna igen, tufft.
Idag körde jag med flera igång med vårt första möte redan klockan 8. Oj vad jobbigt det var att komma upp och igång när klockan ringde.
Dagen avslutades med talarkväll på partiexpen dit min förening bjudit in Patrik Strömer som är snus general och en hjälte när det kommer till frihetlig ideologi. Alltid roligt att bli inspirerad och provocerad på en gång, nyttigt om inte annat.
Han med och gå till doktorn idag och kolla upp mitt onda knä också...ser ut som det kommer bli en del läkarbesök för mig framöver. Ska börja med skiktröntgen följt av magnetröntgen, undertiden ska jag dessutom träffa en sjukgymnast för avlastningsövningar eller något sådant. Redan irriterad på landstinget eftersom läkaren meddela mig att magnetröntgen kan ta upp till tre månader att få tid, tiden kommer sedan per brev hem i brevlådan och det är typ omöjligt att byta tid...katastrof!

Inga kommentarer: