fredag 16 juni 2017

Kvar i Stockholm

Vissa dagar och kvällar är helt enkelt inte så glamorösa i Stockholm och min torsdagskväll var en sådan. De flesta av mina kollegor har åkt hem och jag har massor att göra men orkar inte sitta kvar på kontoret hur länge som helst. Går hem till min övernattningslägenhet och lagar en minst sagt modest middag medans jag  jobbar.
det är massor att göra innan riksdagens stänger för terminen och mitt Almedalsschema är fortfarande inte helt klart, men framför allt så måste jag förbereda mina två seminarium som jag ska hålla under helgens konferens med Jarl Hjalmarsson Stiftelsen i Makedonien. Jag ska prata om "election strategy" och "The importance of a political network"...just nu står det still i huvudet och jag har ingen aning om vad jag ska börja eller säga men det brukar lösa sig allt eftersom.

Inga kommentarer: