fredag 24 februari 2017

Fred och frihet i fokus

Under torsdagen finns min, Jessica Polfjärd och Elisabeth Unells debattartikel publicerad i VLT om no go zoner. I grund och botten måste det bli bättre ordning i samhället generellt men detta skulle kunna vara ett verktyg i lådan för att ta tillbaka våra gator från buset.
Artikeln finns här.
Efter dagens utskott så sprang jag ner till partihögkvarteret i gamla stan för att träffa Jarl Hjalmarsson stiftelsen och våra makedonska vänner som är på besök. De är här för att framför allt lära sig mer om kampanj, budskapsframförande och organisation. Jag skulle prata om hur man får ut lokala budskap och framför allt via social medier. Inte för att jag är någon expert på något sätt men lite erfarenhet har jag fått genom åren.
Alltid lika kul att träffa våra systerpartier som kommer från mer komplicerade politiska förhållanden än oss och diskutera ideologi och frihet. En riktig energikick fick jag och det behövdes.


Inga kommentarer: