torsdag 16 februari 2017

Återvald

Det har varit en tung dag och periodvis har jag nog inte varit helt medvetande om vad som händer runt mig. Tankarna vandrar och jag har svårt att hålla känslorna i styr.

Skönt att sätta sig på tåget tillbaka till Västerås och få krypa in i min lilla bubbla en stund utan mailflöde och människor runt mig. Väl i Västerås är det dags att fokusera igen, det är dags för årsmöte med våra tre moderata föreningar.
Jag har bjudit in Elisabeth Svantesson som är vår arbetsmarknadspolitiska talesperson, hon är otroligt engagerad och pedagogisk i sitt sätt att prata  om väldigt komplicerade frågor. Väldigt uppskattat anförande från våra medlemmar.

Sedan var det dags för traditionellt årsmöte med respektive förening. Jag är glad och tacksam över att ha blivit återvald som ordförande för BLS Moderaterna, länet största förening. Vi har ett viktigt arbete framför oss, nu gäller det att lägga grunden till valrörelsen. Det kommer bli många internutbildningar och många kampanjer under det kommande året.


Inga kommentarer: