onsdag 7 december 2016

Vad en vecka går fort

Vilken vecka det har varit och vad lite tid för bloggande det varit. Jag har dessutom bråkat med min dator hela veckan och i veckan bestämde den sig för att haverera totalt. Som tur är har jag den stora förmånen att ha tillgång till en helt fantastisk IT avdelning på riksdagen och jag sitter nu och skriver på en fullt fungerande och ny dator igen.
Förutom allt annat arbete jag hunnit med i veckan har jag också klarat av min livs första innebandyturnering. Riksdagen håller varje år en innebandytävling kallad Julkärven mellan partikanslier och riksdagsanställda. I år var vi 8 lag som tävlade mot varandra och moderaternas lag kom trea. Säger en del om hur alla andra spelade men jösses vad roligt det var!
Vidare har Indiens nya ambassadör kommit till Stockholm och jag var bjuden på hennes välkomst fest. Jag och kollegan Anette Åkesson representerade föreningen på den mycket trevliga tillställningen.


Inga kommentarer: