måndag 24 oktober 2016

Nu jäklar

Ny vecka, ny energi.
Har jag inte rört till det mer än vanligt så är jag helt obokad idag och vad passar inte bättre än en dag vid hemma kontoret då? Den här veckan har jag en viktigt dragning av ett projekt och en kammardebatt på agendan. Som bekant är inte kammardebatter min starkaste sida och jag känner redan nu ett visst illamående inför debatten, så konstigt med tanke på att jag är rätt bra på dem. Men, något ska man vara nervös för och kammardebatter är min.
Vaknade dessvärre upp jättetrött i morse och det brukar vara ett tecken på att jag sovit för lite och för dåligt så idag blir det många koppar kaffe om jag ska lyckas skriva något av värde. Ikväll väntar styrelsemöte med BLS och däremellan borde jag packa inför kommande USA resa eftersom jag åker från Västerås redan imorgon. Oceaner av tid, jag ska bara...

Inga kommentarer: