måndag 24 oktober 2016

Papper, ständigt dessa papper

Jag försöker intala mig själv att vi ska arbeta mer med papperslösa möten och att det är så enkelt när alla har pappren i sina respektive mailboxar. Men så fungerar det inte i praktiken, i alla fall inte i min praktik dessvärre. Kvällens styrelsemöte med BLS Moderaterna är ett prakt exempel på detta.
Blev ett längre möte än det var tänkt från min sida men så blir det när vi har mycket att prata om. Nu hemma igen och med datorn i knät försöker jag desperat förbereda veckans intensiva schema. Inser att jag måste packa också, något jag dragit på hela dagen och jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Vi sa dessutom röra oss mellan olika orter där det är 29 och 14 grader...lite skillnad på klädval om du frågar mig.

Inga kommentarer: