måndag 22 augusti 2016

Tomt på kontoret

Dagens första möte är redan avklarat och här sitter jag nu på partiexpeditionen i min ensamhet i väntar på alla andra möten jag ska ha här under dagen och kvällen. Lite ensamt är det här men skönt att byta kontorsmiljö lite grand och få jobba ostört.
Vår lokala partiombudsman har fått en ny tjänst hos Moderaterna och under tiden som rekryteringsprocessen är igång så är kansliet relativt obemannat tyvärr. Men idag är jag här och jag tar gärna emot besök.
Den här veckan är det galet mycket som ska göras och högen av saker som ska läsas känns inte mindre för den sakens skull.
Vi går nu in i en period av motionsskrivande och som vanligt går det bra att komma med tipps och idéer på vad jag ska motionera om. Ja, jag ska till Chile en vecka mitt emellan bara hur jag nu ska hinna detta...

Inga kommentarer: