söndag 19 juni 2016

Oj oj, nu var det nära

Efter en dag av ärenden och fler ärenden så skjutsade jag ner pojkvännen till sena tåget och hade just landat vid hemmakontoret när telefonen pep till. Västerås kretsen höll styrelsemöte och undrade över några datum som jag hade... tusan jag hade glömt mötet.
Bara att lämna datorn påslagen, tekoppen odrucken och kasta sig till mötet. Jag kom en halvtimme försent men han var med på majoriteten av mötet i alla fall. Klantigt av mig, men hjärnan är lite trött idag.

I går hade partiombudsmannen Erica ett försenat 30 - års kallas med dunder och bång. Även om jag inte drack så mycket och åkte hem innan mörkret lagt sig över Västerås så är jag lite tröttare än vanligt idag. Dessutom är det så mycket på gång inför sista veckan i riksdagen och den kommande Almedalsveckan att det blir lite snurrigt.

Väl tillbaka hemma är det bara att koka nytt te och sätta sig vid datorn igen. Imorgon ska vi ha ett avstämningsmöte om en spännande grej och jag måste komma väl förberedd, sedan har vi kammardebatt och kommittéfest. Kommer blir en minst sagt intensiv vecka som kommer även om den är slut redan på onsdag. Sen styr jag kosan söderut för midsommar enligt traditionens alla regler.

Inga kommentarer: