måndag 13 juni 2016

Höstens aktiviteter

Ännu har inte semestern börjat men vi är ändå i full gång med att planera höstens aktiviteter. Känns lite konstigt att fundera över hur mycket snö det kan vara och vilka torg som är plogade inför kampanjerna men det är sådant som måste bestämmas nu för att få all logistik att fungera.
Här sitter BLS styrelsen inklämda i MUF rummet i Västerås. Det visade sig att vi glömt boka konferensrummet som Öppna Moderaterna istället bokat för talarkväll och EM tittning på storbild. Efter vårt möte smyger jag mig in och ansluter...måste erkänna att jag inte förstår hälften av vad som händer. Tur att vi är duktiga på olika saker och fotboll lämnar jag glatt över till någon annan. Tror att jag med lätt samvete cyklar hem och tittar på nyheterna i ställer.

Inga kommentarer: