fredag 26 februari 2016

Det kom ett brev



Vissa dagar är bättre än andra och idag är en sådan. Jag har haft problem med min rygg ända sedan i julas med låsningar och mycket smärta. Nu har jag fått ett gäng behandlingar och känner mig mycket bättre men för att förebygga måste jag försöka träna kontinuerligt. Som bekant är detta inte min starka sida och jag behöver oftast en rejäl spark i baken för att komma igång.


En kollegas dotter har hälsat på idag och hon ville absolut bada idag och vad kan vara bättre och mjukare träning än att simma tänkte jag. Vi gjorde slag i saken och 7 åriga Kajsa har jagat mig runt bassängen en timme och lekt personlig tränare, jag är rejält mörbultad men tror att ryggen kommer må bra av att fortsätta träna såhär.
Kaja verkade också tycka att det var kul för innan hon åkte hem fick jag den här vackra teckningen som nu sitter på en hedersplats på mitt kontor.


Lätt klorluktandes så är det nu dags att gå och möta ett gäng som kommer hit på studiebesök. Jag ska visa riksdagen och svara på en mängd kluriga frågor är det tänkt.

Inga kommentarer: