söndag 27 september 2015

BLS gänget i solsken


BLS gänget fortsätter med sin moderata närvaro i Västerås lokala centrum. I går kom turen till Bäckby centrum. Solen lyste och det var riktigt ljummet i luften. Själv satt jag hemma och jobbade hela förmiddagen och kunde bara åka förbi en stund och säga hej. Efter detta åkte jag vidare till makarna Wallqvist som både fyller 70 år och hade en gemensam mottagning.

Möter upp en kollega på stan under eftermiddagen och hinner gå igenom lite enskilda motioner och kommittémotioner som just nu är under produktion. Det är som sagt otroligt mycket att göra nu och det är skönt att kunna bolla lite skrivningar och tankar med någon annan. Cyklar hem igen och med hjälp av nässpray, Alvedon och en dos envishet lyckas jag ta mig igenom lite arbete till innan jag gör en riktigt tidig kväll, kroppen orkar inte mer nu.


Inga kommentarer: