tisdag 29 september 2015

Jag gör skäl för mitt årskort

Från riksdagsgruppens möte i Stockholm mot tåget, tillbaka till Västerås för kretsstyrelse. Även om jag är en fena på att planera matlådor hade jag helt missat det här med middagsplanering idag. Blev en nu i efterhand allt för lätt middag på tåget i form av en banan och rödbetsdricka. Gott förvissa men nu i efterhand så hade nog min kropp behövt något matigare. Antingen är det förkylningen som gör sig påmind eller middagen, men fryser gör jag.


På Expen hittade jag en gammal bekanting. Ni som kommer ihåg jag ❤️ att äga kampanjen förstår vad jag menar. En av de bästa och roligast kampanjer jag varit med om i MUF. Jag har en egen tröja i någon låda, väl använd, små trasig och solblekt...jag älskar den och den kommer få hänga med ett bra tag till!


Sätter mig därefter på tåget tillbaka till Stockholm för tredje gången idag. Jag gör verkligen skäl för mitt årskort på tåget, tro inget annat.

Inga kommentarer: