torsdag 21 augusti 2014

På det igen

Så var den lugna tider över och det är rakt ner i saltgruvan igen. Det är några veckor av högt tempo nu och visst skulle det vara skönt med en hel dag hemma igen men det går inte. Det är bara att bita ihop och ta tag i dagens göromål.



Eftersom jag är kandidat till Riksdagen och landstinget i år igen och söker väljarnas förnyade förtroende så tycker jag att det är viktigt med personval. Det är ett sätt för att visa väljarna vilka frågor jag driver inom partiet och som känns extra viktiga för mig. Det ger också väljarna en chans att kunna välja sin kandidat till de olika församlingarna. Eftersom jag varken är duktig på att designa eller stava så har jag i år tagit hjälp av en firma för att göra mitt personavalsmaterial.




Personavalsmaterialet är något varje kandidat får bekosta eller finansiera helt själv. I vissa delar av landet och i vissa partier så finansieras allt av partiet men hos oss i Moderaterna i Västmanland får alla kandidater fixa detta själva. Jag har valt att inte söka sponsorer till min personvalskampanj utan gräver ett hål i spargrisen istället. Ni kommer inte få se materialet ännu men här är ett smakprov och allt är skickat till tryckeriet nu:)

Inga kommentarer: