torsdag 7 augusti 2014

mailbox

Lite lugnare är det så här i början på valrörelsen och det är skönt det ger lite extra tid att fixa allt det där jag inte han med innan Almedalsveckan. Jag har haft en riktig fixardag och det var behövligt. Min mailbox är en katastrof just nu och jag ligger efter i mitt brevsvar enormt just nu, skönt att få rensa lite.



Röken från storbranden har nu nått Västerås och röken kommer i slöjor in över Västerås. Under förmiddagen började den lägga sig så tjock att det var svårt att se långt bort. Lukten sticker i näsa och lungor och det är svårt att förstå hur omfattande den här branden verkligen är. Jag vill inte ens tänka på hur det måste var för dem som bor närmare eller varit tvungna att evakueras.







Träningen i går resulterade i en träningsvärk från avgrundsdjupet. Ögonen tåras vid varje hostning och att sätta sig på en stol är rena plågan. Bästa sättet att bli av med träningsvärken är ju att träna igen så det var bara att hugga vattenflaskan och bege sig igen.





Jag han med ett Indoor walking pass på kvällen och så mycket har jag inte svettats på år. Trillade nästan av på slutet av ren utmatning.

Inga kommentarer: