torsdag 7 augusti 2014

Ett till

Efter många långa timmar på partiexpen cyklade jag hem för att ta tag i min vid det här laget ganska långa att göra lista. Väl hemma hade jag precis kommit igång när det klickade ner ett mail från min föreningsordförande. Mailet var en påminnelse om kvällen möte...som jag glömt bort.



Tur att jag kan vara lite flexibel ibland, ändrade planer med väldigt kort varsel. Jag tryckte ner dator och papper i träningsväskan och stack iväg till friskis & svettis i ett hoj. Jag har tränat ungefär ingenting den här sommaren, dels har jag varit på ställen utan gym och det har varit väldigt varmt ute, dels har jag inte haft någon riktig lust. Men för att orka med valrörelsen måste jag röra på mig och Friskis har luftkonditionering i alla fall.


Svettig och illaluktande åkte jag direkt från gymmet till kvällens möte. Fördelen med att lukta illa är att möten blir väldigt korta eftersom ingen ville sitta i samma rum som mig. Kvällens möte resulterade i ytterligare en fastslagen valplan och nu för föreningens räkning.

Inga kommentarer: