torsdag 8 maj 2014

Ordning och reda


Återigen har jag lyckats få flera välbehövliga timmar vid skrivbordet, otroligt skönt.
Den här gången är mitt skrivbord lika rörigt som innan jag började men jag har fått en massa saker gjorda. Vet inte hur många av mina kollegor som använder tuschpennor i blandade färger som jag gör men de hjälper min förvirrade tillvaro att hålla ordning på verksamheten.

Snart dags för dagens votering i kammaren och efter det så åker de flesta av mina kollegor hem till sina valkretsar. Kvar i Stockholm blir bara jag eftersom jag har ett studiebesök imorgon på förmiddagen. Det får bli en lugn kväll på kontoret med lite skrivuppgifter i kväll. Det ska bli skönt att få en del förberett redan nu eftersom de kommande veckorna är plenifria och vi kommer vara på hemmaplan för att primärt kampanja inför EP valet som är det 25 Maj. Du vet väl om att det går att förtidsrösta sedan i går,ett bra sätt för att inte glömma!

Inga kommentarer: