söndag 9 mars 2014

Lite färg

Det är inte ofta jag kommer iväg och köper nya kläder, jag är heller inte bra på det. Jag känner mig ensam och förvirrad i klädbutiker och har otroligt svårt att se vad jag själv skulle passa i. Det är lite därför jag gör det här inlägget.
Västerås är inte den roligaste staden att handla i eftersom vi nästan bara har de stora kedjorna och inte små exklusiva butiker. Men, vi har en och det är Nancy & Samuelson. Det är inte alltid jag hittar något jag vill ha men jag får alltid hjälp och stöd i min förvirring och ibland lyfter de mina ögon för plagg som annars aldrig skulle ha vågat.
Jag drog med mig Agneta Luttrop som är kollega från MP till butiken när vi efter dagens votering anlände till Västerås. Butiken hade ett kvälls event med lite roliga saker och dessutom rea. Jag lyckades komma ut med två nya kavajer som INTE var svarta.

Inga kommentarer: