måndag 24 mars 2014

Inga inlägg

En hel vecka utan ett endaste inlägg...skäms på mig.

Men jag har som vanligt en hel massa ursäkter.

Här kommer små godbitar från veckan som varit.

Måndagens avslutades med styrelsemöte för BLS Moderaterna. Min kollega Hanif Bali var på plats för att berätta om partiets íntegrationspolitik och att nyckeln ligger i arbete.

Jag hittade en kudde i form av en fisk på IKEA, jag var bara tvungen att köpa med mig den till min kollega Rune...inte helt lätt att transportera den per tåg till Stockholm dock eftersom svansen envisades med att sticka ut.
Jag kunde åka hem relativt tidigt på torsdagen eftersom vi inte hade någon votering under eftermiddagen och jag var mötesfri. Jag hade dock en hel hög med saker att göra som jag tänk göra hemma men istället blev liggande eftersom jag lyckats dra på mig en riktig jäklig förkylning.
Uppe i ottan för att ta tåget tillbaka till Stockholm på fredagen var jag tvungen att göra ändå eftersom jag skulle debattera kost och näring för ett stort gäng av nutriloger och upphandlare.,

Från Stockholm till Enköping där LRF Mälardalen hade årets stämma. Jag var där i rollen som riksdagsledamot men passade självklart på att kampanja under tiden.

Skulle varit i Stockholm hela helgen eftersom adoptionscentrum hade förbundskonferens men på lördagen kom jag helt enkelt inte upp ur soffan ordentligt. Men väl nerpackad med te, honung och värktabletter lyckades jag beta av en del på att göra listan i alla fall.
Jag fick det här tipset av en kompis, Underbergh. En mirakelsprit som innehåller en massa örter och vitaminer som tydligen skulle vara bättre än något av alla mediciner jag petat i mig de senaste dagarna...det funkade inte kan jag meddela.
På söndagen var jag tvungen att bita ihop och åka till Stockholm i alla fall, vi skulle ha styrelsemöte och jag skulle hålla en dragning om medialäget för adoptionscentrum som jag inte kunde avstå.

Inga kommentarer: