måndag 17 mars 2014

Fortsatt utbildning

Moderaternas toppkandidatutbildning fortsatte även under fredagen med informativa och intressanta föredragningar. Jag skolkade lite på de första passen för att hinna med några möten. Det går inte att vara överallt på en gång hur gärna jag än skulle vilja.
Min nya pol.sek Peter är på plats nu och vi har passat på att ses och kolla igenom hur jag ligger till tidsmässigt med vissa arbetsuppgifter och vad han ska börja med. Det är lärorikt även för mig att gå igenom vad jag håller på med, eftersom det är många bollar i luften på en gång.

Han tillbaka till första kammarsalen där toppkandidatutbildningen hölls lagom för att lära mig mer om media och strategier. Först hade jag tänkt stanna kvar och jobba några timmar till på kontoret men sedan bestämde jag mig för att följa med de andra Västmanlänningarna hem istället. Jag har ju dator hemma och tyvärr följer jobbet med hem.
Jag hade först tänkt mig en lugn eftermiddag och fredagskväll hemma men så började telefonen ringa och mailen strömma in så det blev en jobb kväll istället.

Inga kommentarer: