onsdag 16 oktober 2013

Mot Västerås

Imorgon har vi möte i viltförvaltnibgsdelegationen i Västmanland och jag har lyckats få in en ersättare istället för mig på morgondagens utskott så jag kan vara på hemmaplan. Känns lite konstigt och otroligt skönt att sätta sig på tåget hem en onsdag. Även omtag inte kom hem förrän klockan 8 så känns det ovanligt lyxigt med en extra natt hemma.

Känslan av att öppna dörren hem och konstatera att RUT varit på besök är rätt skön och lyxig den också!
Tyvärr var det inte att sjunka ner i soffan direkt nu heller. Istället väntade telefonmöte med adoptionscentrum. Jag ska nog erkänn att jag inte var med till 100% ikväll under mötet. I helgen har partiet arbetsstämman och mina tankar är helt fokuserade på kommande debatter.

Just nu borde jag stryka och packa inför helgens övningar men jag orkar inte. Tror jag tar med mig paddan i sängen och somnar till någon serie istället. Inser att jag kommer få packa om imorgon om jag gör det nu i alla fall!



Inga kommentarer: