tisdag 1 oktober 2013

Hemåt

Lämnar ett soligt Jämtland för vidare färd mot Västerås. Jag vaknade upp i ett hotellrum med utsikt över Åresjön där dimman sakta drog sig tillbaka över sjön och upp över bergväggarna, en fantastisk scen som är svår att förmedla.


Tillsammans med AnnaMaria begav vi oss mot Östersund och flygplatsen igen. Jag hade egentligen tänkt ta tåget ner men längtar efter min egen säng blev starkare än miljötänket den här dagen. Men mig fick jag hennes nyskrivna bok med en signering och hänvisning till den här sidan:


en bild av oss när vi tillsammans besöker Charkmästarna i Västerås där mitt citat "våga fråga" kommer till sin nytta.
Med mig hem i bagaget har jag förutom en rejäl egobost även nya vänner, frisk luft och en strut med smarrig choklad från Åre chokladfabrik.



Inga kommentarer: