fredag 30 augusti 2013

Oj vad svårt

Oj oj oj, vad svårt det var att komma igång med bloggen igen. Bara för att jag missade att blogga sista dagarna under Almedalsveckan så blev allting fördröjt och sedan rann det ut i sanden.
Men hur som helst jag är tillbaka igen, stort tack till Elenore för sparken i baken att komma igång igen.
Efter det här inlägget så kommer det komma en mängd inlägg för att sammanfatta vad jag gjort den senaste veckan. Eftersom alla uppdateringarna är gamla så kommer jag att hålla dem korta och jag hoppas ni har överseende för detta.
Sommaren har hur som helst flugit förbi i en rasande fart igen. Vi har varit i stugan i Blekinge hela ledigheten, ja helt ledig är vi aldrig.


Telefonen är på och mailen ska kollas men det har varit ovanligt lugnt efter Almedalen och Juli ut. För att sammanfatta min sommar så säger jag, vänner, skrapa och massor av färg. Sommarhus är en fantastisk tillflyktsort men de korta veckor vi har semester går fort åt till att måla och renovera.



Inga kommentarer: