onsdag 5 oktober 2011

Tur och retur Västerås

Det har varit många saker att hålla ordning på idag. Att då dessutom åka till Västerås för ett kvällsmöte kändes sådär om jag ska vara helt ärlig. Men jag bor i Västerås och har åtaganden i partiet lokalt och då är det bara att bita ihop och gör det bästa av situationen.



Jag skulle kunnat stanna hemma inatt men utskottet åker till Sundsvall imorgon och inan det har jag tre tidiga möten. Det är utlovat kallt väder och vi ska vara i skogen, inte ens jag har långkalsonger på mig ännu och inte tänkte jag på att packa dem när jag åkte till Stockholm igår så när jag ändå var i Västerås han jag springa hem och hämta dem.

Efter ett konstruktivt möte i Västerås är jag och mina långkalsonger på tåget tillbaka till Stockholm. Passar på att dricka middag och läsa morgondagens utskottshandlingar, det gäller att utnyttja tiden :)

Inga kommentarer: