söndag 1 maj 2011

Ont i hela kroppen

Efter en dag som världens bästa moster känner jag mig helt mör i kroppen. Min syster och hennes familj bor i Holland så när de är i Sverige blir min stora utmaning att erbjuda dem naturupplevelser i massor.


Dagen till ära hade jag därför bestämt mig för att ta med systerdöttrarna till Ängsö utanför Västerås för att rida Islandshäst!
Vi har haft hysteriskt roligt och fått en fantastisk naturupplevelser från hästryggen. Det är inte varje dag man blir omsprungen av 18 Dovhjortar med ett gammalt slott i bakgrunden.

Eftersom jag inte kan rida från början har min rumpa och mina lår fått sig en rejäl omgång... Idag har jag vissa problem med att sitta och springa!
Men vad gör man inte för nya upplevelser. Vi har en fantastisk möjlighet i Sverige med vår allemansrätt och den ska vi nyttja på alla sätt vi kan!

Inga kommentarer: