torsdag 19 maj 2011

Dagens utmaning

Jag avskyr verkligen att göra reseräkningar. Jag är så rädd för att göra fel att jag hellre låter bli att ta ut pengar jag är berättigad till. Sedan jag kom in i riksdagen har jag därför tillämpat storkmetoden. Jag har stoppat alla kvitton i en låda så jag sluppit se dem och ser man inget problem så finns det inte längre.

Ett dåligt system, gör inte så! Nu har jag i alla fall tagit tag i det här. Med hjälp av en fantastisk kvinna från ledamotsservice har jag nu fått personlig hjälp med mina reseräkningar. Jag må ha motta kvitton i en låda men jag har en jäkla ordning i lådan. På en timme lyckades jag göra sju månaders reseräkningar på en gång!

Nu har jag fått lära mig systemet riktigt bra och med ett löfte om personlig telefonsupport från ledamotsservice så lovar jag att göra mina reseräkningar oftare i framtiden!




Inga kommentarer: