lördag 30 april 2011

Födelsedagsfirande

Passade på att hälsa på min bror och hand familj när jag endå var på resande fot.
Jag var skyldig hans tre monster var sin födelsedags present eftersom jag som vanligt inte varit där i tid. Stackars Monster 2 förstod inte varför hon fick en present nu när hon hade fyllt i Februari...men med presenter går allt att förklara.


Med glittriga rosa skor, dinosauriebilbana och en köksuppsättning dockmöbler fick jag vara favorit faster för några timmar och det gillar jag. Lillebror kände sig riktigt lugn för några minuter genom att ha barnen sysselsatta med att kalla faster för pruttunge istället för att hitta på bus.

Idag lördag ska jag vidare och vara favorit moster för några timmar. Men mer om det senare. Trevlig valborg på er alla läsare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Filippa fyller år i Januari, det är jag som fyller år i februari:-(