måndag 7 mars 2011

Smarrigt


Min plan var att stanna hemma hela dagen med en bunt jobbsaker och en panna kaffe. Det gick riktigt bra ett tag men sen började tankarna fladdra iväg och en paus nödvändig.
Ner med prylarna i väskan och via juicebaren till expen för att få upp andan igen.

Nu sitter jag här och smuttar på min broccoli/selleridrink och funderar på hur något som egentligen borde vara äckligt kan vara så gott. En genialisk affärsidé, ta läska saker och gör dem goda och nyttiga.

Min att göra lista tar aldrig slut känns det som, men jag har fått en hel del saker gjorda idag.
Det kommer bli en intensiv vecka igen och den ser ut så här:
Miljö- och jordbruksutskott
Naturvårdsverkets insynsråd
Riksdagsgrupp
Kretsårsmöte
Planering för kommande konferenser
Utbildning i upphandling
Voteringar
Jägarskola
Hämta ett lamm
Ögonläkaren
Engelska utbildning
Planering med fantastiska Lisa
Studiebesök tema mat

Inga kommentarer: