måndag 28 mars 2011

Landstingsgrupp

Började dagen med inställt tåg och sedan ett försenat flyg, resultatet blev att hela dagsplaneringen sprack. Jag skulle åkt till Skogsmästarskolan i Skinnskatteberg idag men jag han aldrig dit, som tur är har vi bokat in ett nytt besök senare i vår. Jag ber tusen gånger om ursäkt för detta, men jag trodde i min enfald inte man skulle behöva mer än två dagars restid mellan Ronneby och Skinnskatteberg, nu vet jag bättre. Inget ont som inte har något gott med sig, jag har fått en hel massa arbete gjort idag så har blivit liggande. Dessutom han jag till Landstingsgruppens möte ikväll och det var riktigt givande. Vi har pratat arbetsvilkor, patientavgifter, vårdgaranti, budget, tänder, sprutor och mycket mer. Jag ser verkligen fram emot nästa fullmäktige, jag känner mig laddad för debatt!!!

Inga kommentarer: