söndag 26 december 2010

God Jul

Jag får passa på att önska alla läsaren en riktigt god jul och ett gott nytt år. Jag hoppas att klapparna som önskades har fåtts, om inte annat så är det mellandagsrea snart.
Själv har jag bland många andra trevliga saker fått en GPS för att hitta till alla inplanerade studiebesök som ska göras inan nyår och nästa år.

Det har hänt hur mycket som helst senaste dagarna och det är svårt att sammanfatta allting som händer men jag ska försöka göra ett försök.
Talmannens jultal och sista voteringen i kammaren.
Julmiddag med utskottet, har testat kokt älgtunga och rökt andbröst för första gången i mitt liv, smaskigt.
Lilljul i Västerås.
Träffat Svenska Jägareförbundet.
Julmyst med landshövdingen och Moderaterna på Västerås slott.
Sen debatt i kammaren om miljö och klimat.
Landstingsfullmäktige.
Riksdagsgruppens julavslutning.
Kyrkoråd i Domkyrkoförsamlingen

Som ni märker har det varit en intensiv tid och otroligt mycket att göra.
Såhär i början är det mycket att läsa in sig på och hålla reda på och tiden för att hålla bloggen uppdaterad har fått prioriteras ned. Jag hoppas kunna blir bättre på det men fram till nästa år ska jag läsa handlingar och böcker i massor.

Inga kommentarer: