fredag 22 oktober 2010

Läs dag

Klockan börjar närma sig fyra på eftermiddagen och jag sitter fortfarande i pyjamas! Idag har jag haft en riktig läsdag hemma, inte ett möte inplanerat.

Ibland är det riktigt skönt att bara få vara hemma och vara. Eftersom jag flackar och far så mycket uppskattar jag mitt hem mer och mer hela tiden. Det kommer så mycket ny information hela tiden att jag verkligen var i behov av en riktig läs och plugg dag. När man förflyttar sig mellan sängen, soffan och kaffebryggaren behöver man faktisk varken klä på sig eller borsta håret, himmel.

Fast inget varar för evigt. Nu är det hög tid att hoppa in i duschen och klä på sig. Ikväll är jag bjuden till Västerås slott av landshövdingen på middag. Jag har en aning om vad som står på menyn och magen knorrar redan.

Inga kommentarer: