måndag 30 augusti 2010

Miss i planeringen

Ibland blir det inte riktigt som det var tänkt, men idag blev det bra fast på ett annat sätt!
Jag skulle ha åkt till Norberg egentligen men av olika anledningar blev det inte av. Ledig kväll eller kampanj tänkte jag. Gissa vad, det blev kampanj!

Tillsammans med kommunfullmäktige gruppen har jag knackat dörr på Vallby ikväll. För en del var det första gången och för andra var det en i raden av kvällar vi varit ute. Hur som helst gick det riktigt bra och moderaterna i Västerås är riktig på gång nu!

Imorgon skulle jag vara på kontoret egentligen men min lugna kontorsmorgon har snabbt blivit utbytt till fyra klasspresentationer på Kantowska gymnasiet i Hallstahammar! Det ska bli så jäkla roligt, på Kantowska var jag senast tillsammans med integrationsminister Billström precis innan sommaren så det här blir en bra uppföljning.

Inga kommentarer: