söndag 18 april 2010

Våfflor och förberedelser

Efter en lång och intensiv helg i Göteborg var det riktigt skönt att få komma hem och sova i sin egen säng. Jag känner mig fortfarande inte helt bra så efter en tallrik soppa kokad på resterna ur mitt kylskåp somnade jag med Moderaternas kampanjhandledning på magen.
Idag är en ny dag och jag känner mig piggare. Om några timmar ska jag besöka Moderaterna i Sala och tala för deras medlemmar. Temat är landsting och riksdag.
Nackdelen med att bo i lägenhet är att bristen på trädgård och eftersom solen lyser mot en askfylld himmel så befinner jag mig nu hemma hos mamma och hennes trädgård. Som tur är så bjuds det idag på våfflor hos mamma och det säger jag inte nej till, kombinationen av våfflor och politik blir dessutom en bra förberedelse inför kvällen tal.


1 kommentar:

Elin sa...

Tack för en intressant kväll i sala.